Wyznania miłosne w czasie rzeczywistym w kampanii T-Mobile na Walentyki
Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" zakochani mogą publikować w czasie rzeczywistym wyznania miłosne na nośnikach DOOH w czterech miastach Polski: w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu.
Na potrzeby kampanii powstał dedykowany landing page. Od 8 lutego zakochani mogą zgłaszać wyznania miłosne, które będą pojawiać się od 12 lutego na nośnikach Digital Cityscreen. Po tym terminie publikacja życzeń na nośnikach OOH zajmie mniej niż 5 minut od ich stworzenia. Życzenia można wybrać z gotowych szablonów, a ich personalizacja polega na dopisaniu imion zakochanych.
- Dzięki możliwościom Digital Out-of-Home kampanie reklamowe w tętniącym życiem mieście zyskują elastyczność znaną z reklamy online. Możemy dostosować komunikat do warunków na drodze, pory dnia, pogody czy okoliczności. W walentynkowej akcji T-Mobile wykorzystujemy real-time marketing i angażujemy kontentem w najlepszych punktach miasta - mówi Tomasz Muraszko, head of product marketing z AMS SA.
Za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji akcji T-Mobile na Walentynki odpowiedzialna jest agencja VMLY&R. W kampanię zaangażowane są też dom mediowy Mindshare Polska i firma reklamy zewnętrznej AMS SA oraz agencja DDB WArszawa, która przygotowałą główny key visual kampanii.
Akcja potrwa do 14 lutego.
Dołącz do dyskusji: Wyznania miłosne w czasie rzeczywistym w kampanii T-Mobile na Walentyki