Wyszukiwarki najlepszymi internetowymi markami
Google i Yahoo znalazły się na czele sondażu firmy badawczej Jupiter Research, która badała preferowane przez internautów strony w sieci.
36 procent respondentów wskazało na Google jako ulubioną internetową markę. Lider na rynku wyszukiwarek wyprzedził Yahoo (32 procent) i sklep internetowy Amazon.com (20 procent). Na kolejnych pozycjach znalazły się eBay, MySpace, Microsoft/MSN, AOL oraz Apple.
W grupie wiekowej od 18 do 24 lat liderem również okazało się Google (35 procent), ale na drugim miejscu ex aequo znalazły się Yahoo i MySpace (po 32 procent).
Z kolei wśród respondentów powyżej 55. roku życia sytuacja nie wyglądała już tak dobrze dla MySpace. Najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie uzyskał tutaj zaledwie 1 procent głosów. Trudno się jednak temu dziwić, skoro starsi internauci z rzadka tworzą swoje profile na stronie należącej do News Corp. W tej grupie wiekowej ulubioną internetową marką również okazało się Google (39 procent), które wyprzedziło Yahoo (30 procent). Warto odnotować, że aż 21 procent respondentów powyżej 55. roku życia stwierdziło, że nie ma swojej ulubionej strony w sieci.
Dołącz do dyskusji: Wyszukiwarki najlepszymi internetowymi markami