Wystawa „10 lat MTV w Polsce”
W ramach Polskiego Festiwalu Reklamy w budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego zorganizowana zostanie wystawa poświęcona przypadającemu w tym roku 10-leciu istnienia stacji MTV Polska.
Odwiedzając ekspozycję goście będą mogli zobaczyć najciekawsze promosy kanału, fragmenty jego oprawy czy najgłośniejsze programy. Stacja zaprezentuje również kilkadziesiąt swoich najsłynniejszych logotypów. Za koncept graficzny całości odpowiada zespół Warsaw Design Studio.
Wystawa będzie czynna od czwartku 29 kwietnia do soboty 15 maja i zakończy się w czasie Nocy Muzeów. Wstęp jest wolny.
Kanał MTV Polska rozpoczął emisję w Polsce 7 lipca 2000 roku i powstał z przekształcenia stacji Atomic TV. Przez pierwsze lata telewizja ta miała charakter muzyczny i nadawała przede wszystkim teledyski. Obecnie jest to kanał rozrywkowy, emitujący głównie skierowane do młodzieży programy typu reality.
Polski Festiwal Reklamy organizowany jest od sześciu lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz działający pod auspicjami SAR- u - Klub Twórców Reklamy (KTR). Tegoroczna edycja pokrywa się dwudziestoleciem współczesnej reklamy w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Wystawa „10 lat MTV w Polsce”