„Wyspani mogą więcej” w kampanii materacy Hilding
Hilding Polska zaczyna realizację komunikacji marketingowej dla produkowanych przez siebie materacy opracowanej przez agencję Simplicity. Nowe hasło marki brzmi: „Wyspani mogą więcej”.
Komunikacja materacy Hilding na najbliższe dwa lata zakłada prowadzenie spójnych działań marketingowych skierowanych do pięciu głównych grup docelowych: właścicieli i sprzedawców w profesjonalnych salonach łóżek i materacy, właścicieli i sprzedawców w salonach meblowych, producentów łóżek i sof, architektów i projektantów wnętrz, a także klientów końcowych.
Celem aktywności jest zespolenie wizerunku marki Hilding ze szwedzką grupą Hilding Anders oraz zbudowanie znajomości tego brandu w rozszerzonej grupie docelowej.
Na przełomie września i października ruszyła pierwsza kampania reklamowa materacy Hilding - pod hasłem „Wyspani mogą więcej” stanowiącym nowy claim marki. Akcja obejmuje reklamy prasowe i outdoorowe, materiały POS oraz katalog produktowy.
Opracowaniem nowej koncepcji komunikacji marki Hilding oraz przygotowaniem i produkcją wszystkich materiałów zajął się kreatywny dom produkcyjny Simplicity, który zdobył to zlecenie w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: „Wyspani mogą więcej” w kampanii materacy Hilding