Wysoki wzrost ostatniego nabytku Disneya
Dziecięcy serwis Club Penguin, na którego zakup w ostatnich dniachWalt Disney Co. wydał 350 milionów dolarów, był w czerwcu 131-sząnajchętniej odwiedzaną stroną przez amerykańskich internautów -wynika z danych firmy badawczej Hitwise.
W okresie czerwiec 2006 - czerwiec 2007 liczba odwiedzin wserwisie, adresowanym do dzieci w wieku od 6 do 14 lat, zwiększyłasię aż o 329 procent, a w bieżącym roku (styczeń - czerwiec) o 56procent.
Biorąc pod uwagę grupę dziecięcych wirtualnych światów, ClubPenguin był w czerwcu trzecim najchętniej odwiedzanym tego typuserwisem, ustępując tylko stronom www.runescape.com i www.webkinz.com.
Club Penguin ma w swojej bazie około 12 milionówzarejestrowanych użytkowników, mających dostęp do podstawowejwersji serwisu. Dodatkowo 700 tysięcy członków społeczności uiszcza5,95 dolara miesięcznie za dostęp do zaawansowanych funkcji.
Z kolei z danych firmy badawczej comScore wynika, że ClubPenguin odwiedziło w czerwcu 4,7 miliona unikalnychużytkowników.
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost ostatniego nabytku Disneya