TVP1 i Polsat liderami, rekordowy wynik TVN7. „M jak miłość” hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 8 do 14 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,76 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,08 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 11 marca na antenie stacji obejrzało 2,88 mln widzów (20,67 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,75 mln widzów (emisja 10 marca; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 5 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,69 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,81 mln osób (17,93 proc. udziału).
„Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który w TVN miał 1,19 mln osób, co dało stacji 25,22 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,19 mln widzów w TVP2; 22,37 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,03 mln w TVN; 21,61 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,52 pkt. proc. do 9,12 proc.
Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,94 proc. (spadek o 0,04 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,70 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,36 proc. (do góry o 0,18 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,58 proc. do 34,12 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 4,93 proc. Dziewiątą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,53 proc. udziału; + 0,10 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 12. na 11. miejsce awansował Polsat News (1,72 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).
Polsat wyprzedził TVN w 16-49, a Siódemka - TVP1
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 9,49 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,48 proc. (w dół o 0,01 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,23 pkt. proc. do 6,69 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Siódemka (+ 0,32 pkt. proc. do 5,56 proc. - jeden z najwyższych tygodniowych wyników w historii), która wyprzedziła Jedynkę (- 0,82 pkt. proc. do 4,71 proc.).
Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,37 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami, rekordowy wynik TVN7. „M jak miłość” hitem tygodnia