TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość” hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz konkurs skoków podczas MŚ w Planicy. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP2, a TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 6 do 12 marca - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,33 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 12 marca na antenie stacji obejrzało 2,69 mln widzów (21,66 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,19 mln widzów (emisja 10 marca; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,05 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 9. był „Teleexpress” TVP1 (1,90 mln; poniedziałek).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia relacja z niedzielnego konkursu PŚ w skokach narciarskich, który odbył się w Oslo. Rywalizację w TVN oglądało 2,34 mln widzów (22,44 proc. udziału).
Oczko niżej znalazł się finałowy odcinek serialu „Dom pod dwoma orłami”, który w TVP1 w niedzielę oglądało 2,29 mln widzów (17,55 proc. udziału).
TVP2 liderem, TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN
Udział liderującej TVP2 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,83 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,09 pkt. proc.
Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP1, która miała 8,82 proc. udziału (wzrost o 0,52 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN, który spadł z drugiej lokaty. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,50 proc. (- 0,13 pkt. proc.). Z miejsca trzeciego na czwarte spadł Polsat, którego udział wyniósł 8,06 proc. (- 0,40 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,13 proc. do 34,21 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,47 proc. (+ 0,18 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,31 proc. udziału; + 0,27 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 13. lokatę zajął Polsat News (1,71 proc.; do góry 0,03 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP2 liderem, wzrosty TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość” hitem