TVN wyprzedził Polsat, udany tydzień TV4 i TV Puls. „Teleexpress” przed „Wiadomościami”
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu, tj. w okresie od 29 października do 4 listopada 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,68 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 36,97 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego niedzielny odcinek śledziło średnio 3,98 mln widzów, co przełożyło się na 24,84 proc. udziału.
Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 31 października miał 3,70 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 24,30 proc.
Oczko niżej znalazł się codzienny serial „Barwy szczęścia”. Odcinek tej produkcji z 29 października w Dwójce miał 3,52 mln oglądających (21,69 proc. udziału).
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 29 października na antenie tej stacji obejrzało 3,19 mln widzów (21,37 proc. udziału). Była to szósta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” Jedynki, który zgromadził 2,53 mln widzów (emisja tego samego dnia; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 12 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” TVP1 z 2,46 mln oglądających (4 listopada), a cztery oczka niżej znalazły się „Wydarzenia” Polsatu z 2,29 mln oglądających (niedzielne wydanie).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,90 mln osób, co dało TVP2 31,91 proc. udziału.
Drugie miejsce również należało do reality-show „Rolnik szuka żony” (1,64 mln widzów; 24,49 proc. udziału), ale podium uzupełnia już jednak „MasterChef” (1,43 mln widzów; 21,18 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującego TVN wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,42 pkt. proc. do 9,90 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,69 proc. (w dół o 0,95 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,44 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,16 pkt. proc.
Czwartą pozycję zajęła TVP1 (stacja ta miała spadek wynoszący 0,18 pkt. proc. do 8,37 proc. udziału).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 38,11 proc. do 36,40 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TV4, który awansował z miejsca szóstego (wzrost o 0,39 pkt. proc. do 4,68 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,91 pkt. proc. do 12,90 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,83 proc. (w dół o 1,09 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,37 pkt. proc. do 6,89 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,23 pkt. proc. do 5,16 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (w dół o 0,62 pkt. proc. do 11,59 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVN wyprzedził Polsat, udany tydzień TV4 i TV Puls. „Teleexpress” przed „Wiadomościami”
Z góry dziękuję za odpowiedź! :)