SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Majówka należała do Polsatu. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Ojciec Mateusz” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 29 kwietnia do 5 maja 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,04 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,74 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był serial „Ojciec Mateusz”. Odcinek tej produkcji pokazany 5 maja miał w TVP1 3,09 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 22,78 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 5 maja na antenie tej stacji obejrzało 2,98 mln widzów (20,42 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,47 mln widzów (emisja również 5 kwietnia; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 12 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,44 mln oglądających (także niedzielne wydanie).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,51 mln osób, co dało TVP2 27,42 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły „Fakty” (1,11 mln widzów; 20,25 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1 widzów; 18,74 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 1,20 pkt. proc. do 9,25 proc.

Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,40 proc. (do góry o 0,20 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która spadła z drugiej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,36 proc., po spadku względem poprzedniego wynoszącym 0,16 pkt. proc.

Na czwartą pozycję (z trzeciej) spadł TVN (stacja ta miała 8,13 proc. udziału; w dół o 0,23 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,53 proc. do 34,14 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zmniejszył się o 1,27 pkt. proc. do 9,99 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,98 proc. (w dół o 0,81 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,25 pkt. proc. do 6,97 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,17 pkt. proc. do 5,58 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (w dół o 1,29 pkt. proc. do 9,78 proc.).

Dołącz do dyskusji: Majówka należała do Polsatu. „M jak miłość” hitem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
agatka9000
To był rok - świetny wynik :)
odpowiedź
User
Xyz
Kiedyś sukcesem Dwójki było trzecie miejsce w zestawieniu tygodniowym, a teraz proszę, znów drugie miejsce i strata do Polsatu zaledwie 0,85 pkt proc. Jedynka bez skoków miała mieć tragiczne wyniki i max 4 miejsce a jednak wyprzedza znów TVN 🤨
odpowiedź
User
Nick
To był rok pięknie, Szansa na sukces także. Oby tak dalej.
odpowiedź