Wynalazcy z fajerwerkami reklamują taryfy Oszczędzasz, Masz i Gadasz w Plusie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych taryf abonamentowych sieci Plus. Akcję przygotowały firmy Change, Artegence, Pompidou i Media Direction OMD.
W reklamach taryfy Oszczędzasz, Masz i Gadasz są pokazywane jako neonowa platforma stworzona przez dwóch zwariowanych wynalazców. Na koniec spotu, żeby podkreślić jej atrakcyjność, odpalają oni fajerwerki.
Kampania od 9 lutego jest prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Polkomtel nie informuje, do kiedy potrwa akcja.
>>> Oszczędzasz, Masz i Gadasz - nowe taryfy abonamentowe Plusa
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Communications we współpracy z Artegence i Pompidou, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Wynalazcy z fajerwerkami reklamują taryfy Oszczędzasz, Masz i Gadasz w Plusie (wideo)