Wymarzony motocykl reklamuje kredyt w mBanku z oprocentowaniem „niższym niż najniższe” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa oferowanego przez mBank kredytu gotówkowego, przy którym obowiązuje gwarancja „oprocentowania niższego niż najniższe”. Akcję przygotowały firmy Grey Group i Mindshare Polska.
Bohaterem kampanii reklamującej kredyt gotówkowy w mBanku jest mężczyzna od dziecka interesujący się motocyklami, który po latach trafia na model podziwiany przez siebie w dzieciństwie. Promowany kredyt pozwala mu kupić ten motocykl.
Reklamy informują, że w ramach promocji polegającej na gwarancji „oprocentowania niższego niż najniższe” osoba, która weźmie w mBanku kredyt gotówkowy, po czym w innym banku dla takich samych parametrów otrzyma atrakcyjniejsze oprocentowanie, po przedstawieniu potwierdzających to dokumentów uzyska w mBanku odpowiednią obniżkę oprocentowania. Taka promocja potrwa do końca października br.
W reklamach mBank jest przedstawiany jako „ikona mobilności”. Slogan ten był promowany w poprzedniej kampanii banku (zobacz szczegóły).
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie. Kreację reklam zajęła się agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe mBanku (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 48,9 mln zł, o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz dane wszystkich czołowych banków).
Dołącz do dyskusji: Wymarzony motocykl reklamuje kredyt w mBanku z oprocentowaniem „niższym niż najniższe” (wideo)