Wydawnictwo G+J kupiło wortal społecznościowy
Wydawnictwo G+J kupiło największy polski wortal społecznościowy otematyce podróżniczej - Odyssei.
Wartość transakcji nie została ujawniona.
- Realizujemy zapowiedziany wcześniej plan inwestycji wInternet; plan ten obejmuje nie tylko rozwój serwisów pod markaminaszych magazynów, ale także zakup lub budowanie niezależnych odpism przedsięwzięć internetowych. Odyssei.pl to w pełni niezależnyprodukt, oferujący dodatkowo atrakcyjną możliwość stworzeniasynergii pomiędzy wortalem a naszym serwisem National-Geographic.pli magazynami pod marką National Geographic - mówi dyrektormultimediów G+J Marcin Kozioł. - Nie wykluczamy kolejnych przejęć,które wzmocnią naszą obecność w Internecie w różnych segmentachrynku - dodaje.
Dotychczasowi właściciele i twórcy oraz zespół wortalu Odysseipozostaną z nim związani i będą go rozwijać w ramach wydawnictwaG+J.
Wg badań Gemius / PBI Megapanel, w lipcu 2007 r. wortalOdyssei.pl odnotował ponad 234 tys. polskich użytkowników i 1,22mln odsłon. Serwis ma również wersję anglojęzyczną, z którejkorzysta ok. 60 tys. obcokrajowców.
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo G+J kupiło wortal społecznościowy