Wydawca „The Economist” ma nowego prezesa
The Economist Group mianowało nowego prezesa i dyrektora zarządzającego. Został nim Luke Bradley Jones, poprzednio general manager platformy Disney+ w regionie EMEA.
Luke Bradley-Jones będzie odpowiedzialny za cyfrową transformacją prestiżowego magazynu magazynu „The Economist” z siedzibą w Londynie i Nowym Jorku.
Nowy prezes w "The Economist"
- “The Economist” to marka, którą szanuję i na której polegam od lat - powiedział Bradley-Jones. - Pojawiam się w momencie, gdy jej zaangażowanie w dobrze wyważone i wyraziste dziennikarstwo jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. To zaszczyt mieć za zadanie zmapowanie nowych sposobów na przekształcenie “The Economist” w produkt cyfrowy – dodał.
Przez ostatnie trzy lata zarządzał platformą Disney+ w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Wcześniej Bradley-Jones spędził osiem lat w Sky, gdzie kierował transformacją usług nadawcy na żądanie. W 2017 r. objął stanowisko dyrektora ds. marketingu w Sky, odpowiedzialnego za strategię marketingową w całej telewizji, szerokopasmowym i mobilnym biznesie Sky. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym BBC.com i Global iPlayer, gdzie zarządzał globalną ekspansją tych mediów w internecie i obszarze VOD.
To nie jedyna zmiana personalna w wydawnictwie. Leon Saunders Calvert objął funkcję szefa Economist Intelligence, jednostki zajmującej się badaniami i analizami, świadczącej usługi prognostyczne i doradcze.
„The Economist” w ubiegłorocznym rankingu branżowego „Press Gazette” miał 616 tys. subskrybentów cyfrowych.
Dołącz do dyskusji: Wydawca „The Economist” ma nowego prezesa