„Wydarzenia” i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na maj
W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Wydarzeniach” i serwisie sportowym. Kosztują po ponad 90 tys. zł netto.
92 tys. zł netto (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów)kosztuje reklama przy serwisie sportowym w dni robocze, cena dla emisji w niedzielę wynosi 81,3 tys. zł.
Na 91,8 tys. zł wyceniono spot przy „Wydarzeniach” w dni powszednie. Przy emisji w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 63,7 tys. zł.
Za reklamę przy prognozie pogody reklamodawcy zapłacą odpowiednio: 82,7 tys. zł od poniedziałku do piątku i 76,5 tys. zł w niedziele.
Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy programie „Nasz nowy dom” zapłacą maksymalnie 56 tys. zł. Zaś ci, którzy zechcą pojawić się przy show „Twoja twarz brzmi znajomo” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 45,7 tys. zł. Z kolei na 29,5 tys. zł wyceniono reklamę przy piątkowym programie „Tylko jeden. Droga do KSW”.
Stawka dla spotu emitowanego w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” wynosi maksymalnie 55,5 tys. zł.
Wśród seriali Polsatu najwyższe ceny reklam ma serial „Przyjaciółki” - to 50,9 tys. zł. Koszt emisji spotu przy serialu „W rytmie serca” wynosi natomiast 30,6 tys. zł.
Na 50,2 tys. zł wyceniono zaś reklamę, która zostanie pokazana w niedzielnym wieczornym paśmie kabaretowym.
Polsat Media jako ostatnie, po TVP i TVN biuro reklamy tv opublikowało cennik reklam na maj br.
Dołącz do dyskusji: „Wydarzenia” i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na maj