Wyborowa rozdaje karty
Agencja Reklamowa PUNKT opracowała stronę kreatywną najnowszej akcji promocyjnej dla Wódki Wyborowej
Agencja Reklamowa PUNKT opracowała stronę kreatywną najnowszej akcji promocyjnej dla Wódki Wyborowej. Zostanie ona przeprowadzona na terenie całego kraju w wybranych sieciach hipermarketów, m.in. Geant, Carrefour, Auchan, Hypernova.
Przy zakupie dwóch produktów Wódki Wyborowej klient otrzyma gratis jedną z dwóch oryginalnych talii kart do gry. Na awersach kart umieszczono kolekcję 56 receptur drinków opartych na Wódce Wyborowej. Pozostałe, konieczne do stworzenia koktajli alkohole także stanowią ofertę Wyborowej S.A..
Przepisy, sposób wykonania drinków opracowane przez agencję bezproblemowo wprowadzają w złożony świat mixologii. Każda z kart została ozdobiona wizerunkiem gotowego napoju (na potrzeby projektu agencja zorganizowała specjalną sesję zdjęciową) tak, by można było od razu stwierdzić, czy własnoręcznie przyrządzony drink dorównuje wyglądem wzorowi. Co więcej drinki zgodnie z duchem mixingu zostały podzielone na: long drinki (karty od 2 do 8), old fashioned (9 i 10) oraz cocktaile (figury). Rzadziej spożywane napoje szampańskie oraz typu shot stanowią Jokery.
Agencja Reklamowa PUNKT pracuje także dla: Agroman (grupa Tonagro), Arval PHH, Cadbury - Wedel, Esselte - brand DYMO, JVC,
Dołącz do dyskusji: Wyborowa rozdaje karty