SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wybierz swoje” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)

Startuje kampania piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) reklamująca jego dwie podstawowe wersje: Klasyczne i Gronie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie”, przygotowały firmy Grey Warszawa, Payapa Films, MEC i Q&A Consulting.

Bohaterami nowej reklamy Tyskiego są klienci pubu podzieleni na dwie zantagonizowane grupy: miłośników Tyskiego Gronia i zwolenników Tyskiego Klasycznego. Godzą ich dopiero goście z Czech, którzy uświadamiają im, że obie wersje należą do tej samej marki - Tyskie.

Kampania - pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie” - rusza 5 kwietnia i będzie prowadzona do końca maja w telewizji i internecie.

Kreacją spotu zajęła się agencja Grey Warszawa, wyprodukował go dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Consulting.

Dołącz do dyskusji: „Wybierz swoje” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dodo
Nareszcie jakaś, choć odrobinę sensowna i zrozumiała, reklama piwa. Gratulacje GreyGroup.
odpowiedź
User
barnaba
po co reklama? przecież Tyskie tylko się etykietą różnią.... te same siki...
niech lepiej produkują prawdziwe piwo a nie substytut
odpowiedź
User
Dziadiczek z Pacanowa
Popłuczyna po "Babiczce z Chrzanowa", Grey powinien odpalić część kasy DDB.
odpowiedź