„Wybierz swoje” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)
Startuje kampania piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) reklamująca jego dwie podstawowe wersje: Klasyczne i Gronie. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie”, przygotowały firmy Grey Warszawa, Payapa Films, MEC i Q&A Consulting.
Bohaterami nowej reklamy Tyskiego są klienci pubu podzieleni na dwie zantagonizowane grupy: miłośników Tyskiego Gronia i zwolenników Tyskiego Klasycznego. Godzą ich dopiero goście z Czech, którzy uświadamiają im, że obie wersje należą do tej samej marki - Tyskie.
Kampania - pod hasłem „Wybierz swoje Tyskie” - rusza 5 kwietnia i będzie prowadzona do końca maja w telewizji i internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Grey Warszawa, wyprodukował go dom produkcyjny Papaya Films, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: „Wybierz swoje” w nowej reklamie Tyskiego (wideo)
niech lepiej produkują prawdziwe piwo a nie substytut