„Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak
McDonald's Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach". Celem akcji jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk.
Kampania obejmuje platformy społecznościowe TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.
Koncepcja opiera się na 30-sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór przygotował raper Mateusz Holak.
Akcja wystartowała najpierw na TikTioku z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.
- Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora - komentuje Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.
Za kampanię odpowiada agencja DDB Warszawa, GetHero oraz dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko w naszych rękach"- McDonald's Polska o prawidłowej higienie dłoni. Za muzykę odpowiada raper Holak