'Wszystkie sztućce lubią Łowicz'
Po krótkiej przerwie możemy zobaczyć kolejny odcinek serialu reklamowego marki Łowicz (Agros Nova Sp. z o.o.).
Bohaterem kampanii, która 20 czerwca wystartowała w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP3, TV4, TVN7) oraz 10 kanałach tematycznych jest nowa linia produktowa marki Łowicz – zupy gotowe w saszetkach.
Kampania, zrealizowana na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przez agencję reklamową DDB oraz dom mediowy MediaCom, promuje sześć gęstych, gotowych do spożycia zup Łowicza, które pojawiły się w sklepach w maju. 30-sekundowy spot jest kontynuacją poprzedniej kampanii wprowadzającej do sprzedaży inną innowacyjną kategorię produktową Łowicza: Czeko Dżemi (połączenia dżemu z owoców z pyszną, mleczną czekoladą). Podobnie jak w reklamie Czeko Dżemi, jego bohaterem jest rodzina sztućców, która lubi zupy Łowicza i docenia ich walory: doskonały smak, naturalność oraz duże kawałki warzyw. Łącznikiem z poprzednią kampanią jest również sympatyczny jasnowłosy chłopczyk oraz hasło przewodnie: „Wszystkie sztućce lubią Łowicz”. Dzięki tym wspólnym elementom kampania realizuje również cele wizerunkowe, podano w komunikacie.
DDB: Natalia Dudek, Marcin Zaborski, Marta Timofiejczyk
Agros Nova: Paweł Kawecki, Liliana Lesińska.
Dołącz do dyskusji: 'Wszystkie sztućce lubią Łowicz'