SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. „CKM” straciło najwięcej

W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2015 roku wyniosła 52 087 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była ona niższa o 11,03 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 12,42 proc., co w efekcie dało mu średni wynik sprzedażowy na poziomie 35 925 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 14,40 proc. do 25 839 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś czwarte miejsce należało do „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 4,36 proc. do 24 919 egz.

Z kolei średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I półroczu br. zmniejszył się o 0,85 proc. do poziomu 25 901 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 175

52 087

52 087

98 409

58 544

58 544

Playboy

70 000

35 925

35 925

75 023

41 033

41 021

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

26 012

25 839

65 000

30 192

30 184

Logo

60 299

27 205

24 919

61 702

27 883

26 055

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

51 304

28 125

25 901

49 188

28 451

26 122

W czerwcu 2015 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego średnia sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 16,15 proc. do 44 442 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (34 079 egz.; w dół o 5,20 proc.), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (24 956 egz.; spadek o 25,29 proc. - największy w zestawieniu).

Wirtualnemedia.pl

czerwiec

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 000

44 442

44 442

98 500

53 000

53 000

Playboy

70 000

34 079

34 079

70 800

35 947

35 947

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

60 000

24 956

24 956

80 000

33 402

33 402

Logo

58 000

26 540

23 488

75 100

31 677

29 626

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

43 000

25 005

22 918

44 499

24 286

22 118


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. „CKM” straciło najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miron
jak na 40 milionowy kraj to jest nakład lokalnej gazetki kolportowanej na wsi. nie wnikam kto to kupuje ale jako reklamodawca nie wydałbym złotówki w takim magazynie
odpowiedź
User
Gosc
Bardzo dobrze,niech spada dalej.
odpowiedź
User
xoxo
W męskich ciagle lata 90. A już najgorzej Logo. Jak w calej Agorze. Koniec lat 80.
odpowiedź