Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą
W 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w 2015 roku wyniosła 56 767 egz. W porównaniu do 2014 roku zmniejszyła się ona o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 13,90 proc. do 49 119 egz. Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 875 egz., po spadku o 11,15 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w ub.r. zmniejszył się bowiem o 23,62 proc. do 7 101 egz.
ZKDP |
rok |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
107 542 |
60 596 |
56 767 |
99 861 |
59 966 |
59 705 |
Cztery Kąty |
104 278 |
54 063 |
49 119 |
108 808 |
59 123 |
57 048 |
M jak Mieszkanie |
91 690 |
42 509 |
39 875 |
92 079 |
44 987 |
44 879 |
Weranda |
42 841 |
26 103 |
26 103 |
43 329 |
26 207 |
26 207 |
Dobre Wnętrze |
35 820 |
13 828 |
12 498 |
36 816 |
15 406 |
14 071 |
Dom & Wnętrze |
21 630 |
8 903 |
7 101 |
29 413 |
12 001 |
9 297 |
W grudniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszyła się o 4,66 proc. do 64 211 egz.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (40 622 egz.; spadek o 4,87 proc.). Na trzecie miejsce spadły z kolei „Cztery Kąty” (39 002 egz.; spadek o 31,68 proc. - największy w zestawieniu).
W tym ujęciu jedyny wzrost odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 3,74 proc. do 6 524 egz.
ZKDP |
grudzień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
107 960 |
74 214 |
64 211 |
102 008 |
67 348 |
67 348 |
M jak Mieszkanie |
91 000 |
40 742 |
40 622 |
92 400 |
42 787 |
42 702 |
Cztery Kąty |
100 200 |
43 265 |
39 002 |
125 000 |
62 455 |
57 090 |
Weranda |
43 000 |
28 039 |
28 039 |
43 800 |
29 046 |
29 046 |
Dobre Wnętrze |
35 800 |
12 787 |
12 677 |
36 955 |
13 973 |
13 758 |
Dom & Wnętrze |
23 000 |
11 176 |
6 524 |
23 295 |
8 415 |
6 289 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki wnętrzarskie na minusie w 2015 roku. „Dom & Wnętrze” z największą stratą