Wszystkie miesięczniki lifestylowe straciły, najbardziej "Logo"
W marcu br. wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży w porównianiu do marca ub.r. Najwięcej stracił „Logo”, a najmniej będący liderem „Men's Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika "Men's Health" (Motor-Presse Polska) wyniosła w marcu br. 58 089 egz. Tytuł ten względem ub.r. stracił tylko 0,26 proc. - to najmniejsza strata w zestawieniu.
Na pozycję drugą awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 2,04 proc. do 42 436 egz., a na trzecią lokatę w rankingu spadł “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on duży spadek o aż 18,73 proc. do 41 683 egz.
W zestawieniu najwięcej, bo aż 22,03 proc. stracił plasujący się na ostatnim miejscu miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 37 437 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58089 | 58240 |
Playboy | 42436 | 43321 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 41683 | 51291 |
Logo | 37437 | 48013 |
Forbes. Profit | 39802 | 41594 |
Jednak w marcu br. w porównaniu do lutego br. tylko dwa magazyny zanotowały spadki. „Men's Health” stracił tutaj 4,90 proc. a „CKM” - tylko 1,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | marzec | luty |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Men's Health Edycja Polska | 58089 | 61080 |
Playboy | 42436 | 42090 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 41683 | 42152 |
Logo | 37437 | 36494 |
Forbes. Profit | 39802 | 32307 |
Do ZKDP nie wpłynęły deklaracje o sprzedaży marcowych wydań miesięczników "Stuff" i "Maxim Polska" wydawanych przez Ginza Media Group. Nie udało nam się uzyskać komentarza wydawnictwa w tej sprawie. Poprzednie wydania obu pism to były łączone numery styczniowo-lutowe.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki lifestylowe straciły, najbardziej "Logo"