Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2015 roku wyniosła 272 244 egz. i w porównaniu do I półrocza 2014 roku spadła o 19,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 18,30 proc. do 215 724 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 137 629 egz., po spadku o 24,41 proc. - największym w zestawieniu.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 129 665 egz., po spadku w skali roku o 20,60 proc.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 367 164 | 272 244 | 272 244 | 425 708 | 338 346 | 338 346 |
Tina | 336 844 | 215 724 | 215 724 | 368 982 | 264 043 | 264 043 |
Pani Domu | 208 803 | 137 720 | 137 629 | 257 276 | 182 158 | 182 067 |
Naj | 222 557 | 129 665 | 129 665 | 226 483 | 163 298 | 163 298 |
W czerwcu 2015 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszył się o 18,52 proc. do 240 133 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (175 881 egz.; w dół o 16,40 proc.), zaś z czwartego na trzecie awansował „Naj” (109 181 egz.; spadek o 12,40 proc.).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Pani Domu”, która spadła na czwartą lokatę - było to 32,36 proc. do 107 438 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 325 368 | 240 133 | 240 133 | 396 335 | 294 707 | 294 707 |
Tina | 294 797 | 175 881 | 175 881 | 309 465 | 210 387 | 210 387 |
Naj | 186 967 | 109 181 | 109 181 | 188 283 | 124 642 | 124 642 |
Pani Domu | 169 220 | 107 529 | 107 438 | 235 650 | 158 939 | 158 848 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie, „Pani Domu” najbardziej w dół (dane za I półrocze)