Współpraca Philips i IKEA
Philips i IKEA wkrótce rozpoczną partnerską współpracę. Zgodnie z ustalonymi zasadami urządzenia elektroniki użytkowej Philips, takie jak telewizory, sprzęt audio będą eksponowane w salonach IKEA na całym świecie. Philips będzie także preferowanym dostawcą sprzętu elektronicznego dla IKEA. Obie strony badają również możliwości poszerzenia zakresu współpracy o inne kategorie produktów oraz inne jej formy. Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.
Nowa strategia marketingowa Philips (Experience Marketing) obejmuje trzy podstawowe obszary działania. Jednym z tych obszarów jest szerokopojęta tzw. Rozrywka w Domu (Home Entertainment). Rozwiązania i urządzenia elektroniczne proponowane przez Philips z tego obszaru skierowane są głównie do klientów chcących stworzyć np. kino domowe we własnym salonie. Odbiorcy Ci oczekują sprzętu innowacyjnego, o najnowszych rozwiązaniach technologicznych, zapewniającego wygodę użytkowania, wysoką jakość doznań i interesującą stylistykę. Pragną skupić się całkowicie na doznaniach płynących z użytkowania kina domowego.
"Partnerstwo z IKEA to naturalny krok w realizacji naszej nowej strategii marketingowej." powiedział Frank Pauli, Wiceprezes Philips Consumer Electronics Europe, odpowiedzialny za działania marketingowe w regionie. "IKEA to doświadczenie samo w sobie. Dostrzegliśmy wspólny mianownik dla szeroko pojętej grupy docelowej Philipsa i gości odwiedzających salony IKEA. Mimo, że istnieją tu pewne różnice, co do poszczególnych krajów, to jednak większość z 300 milionów klientów salonów IKEA odpowiada charakterystyce użytkowników sprzętu Philips. Jesteśmy przekonani, że to porozumienie będzie fundamentem dla przyszłego budowania lojalności konsumenckiej z naszymi grupami docelowymi."
Dołącz do dyskusji: Współpraca Philips i IKEA