Wspólne pakiety reklamowe 'Metra' i AMS
Dziennik "Metro" i firma outdoorowa AMS (obie firmy Agora)przygotowały dwa wspólne pakiety reklamowe. Jeden z nich jestskierowany do studentów.
Pierwszy ze wspólnych pakietów reklamowych "Metra" i AMSobejmuje publikację layoutów w tym dzienniku oraz emisję spotówwideo na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra.Reklamodawcy mogą prowadzić kampanie jednodniowe, weekendowe itygodniowe.
Z kolei pakiet o nazwie "Studencki październik" pozwala nadotarcie z przekazami reklamowymi do studentów w 10 aglomeracjachakademickich. Oferta obejmuje powierzchnie reklamowe w "MetrzeStudenckim" (dystrybuowanym w pobliżu uczelni wyższych, akademikówi pubów studenckich) oraz na citylightach AMS położonych wmiejscach najchętniej uczęszczanych przez studentów.
Dołącz do dyskusji: Wspólne pakiety reklamowe 'Metra' i AMS