SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wspólne chwile smakują lepiej” w kampanii produktów kuchennych Gerlach

W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa sztućców, naczyń i akcesoriów kuchennych Gerlach. Akcja, przygotowana przez agencję Faster & Better, przebiega pod hasłem „Wspólne chwile smakują lepiej”.

Reklamy pokazują rodzinne i przyjacielskie spotkania podczas przygotowywania i jedzenia potraw z wykorzystaniem produktów kuchennych Gerlach. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców.

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie („Twój Styl”, „Tele Tydzień”, „Claudia”, „Viva”, „Świat Kobiety”, „Gala”, „Party”, „Twój Dom, Twój Styl”), internecie oraz na outdoorze (nośniki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Trójmieście, Szczecinie i na Górnym Śląsku). Potrwa do końca br.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Faster & Better, która wygrała przetarg na przeprowadzenie repozycjonowania marki Gerlach.

Dołącz do dyskusji: „Wspólne chwile smakują lepiej” w kampanii produktów kuchennych Gerlach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kinga32
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl
odpowiedź