Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl
Serwisy Grupy Polskapresse oraz Grupy E-budownictwo.pl weszły w skład wspólnej oferty reklamowej pod nazwą Wider Home. Kierowana jest ona do klientów z branży budowlanej, nieruchomości, architektury, designu i stylizacji wnętrz.
- Naszymi atutami są: wysoki zasięg kampanii oraz współpraca kontekstowa, która niejednokrotnie ma dla reklamodawców kluczowe znaczenie przy doborze mediów - przekonuje Paweł Kossek, dyrektor sprzedaży internetu Grupy Polskapresse.
- Dzięki powstaniu Wider Home zyskujemy większą kontrolę nad pakietami dedykowanymi naszym klientom. Zapewnimy też większą optymalizację kampanii reklamowych, co zdecydowanie przełoży się na lepszą efektywność - dodaje Przemysław Kalicki, prezes Grupy E-budownictwo.pl.
W ramach oferty Wider Home są dostępne cztery pakiety reklamowe: Wider Home Wnętrza, Wider Home Budowa, Wider Home Ogród, Wider Mega Home. Największe serwisy zrzeszone w Wider Home to dom.gratka.pl, forumbudowlane.pl, e-mieszkanie.pl, e-ogródek.pl i e-aranżacje.pl.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że wszystkie serwisy wchodzące w skład oferty Wider Home w sierpniu br. miały ponad 1,8 mln realnych użytkowników i wygenerowały ponad 42 mln odsłon.
Grupa Polskapresse od października 2012 roku jest właścicielem 60 proc. udziałów w Grupie E-budownictwo.pl (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl