„Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje”.
Kampania obejmuje minipromocje związane z 35 klubami sportowymi z całej Polski (m.in. piłkarskimi, koszykarskimi, żużlowymi i hokejowymi) sponsorowanymi przez Tyskie. W zamian za kapsle po tym piwie zebrane przez kibiców, Kompania Piwowarska udzieli klubom dodatkowego wsparcia (z każdym indywidualnie ustalono warunki).
- Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują - tłumaczy Joanna Deinrych, młodszy menadżer ds. zarządzania marką Tyskie. - Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem - dodaje Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Kampania reklamowa towarzysząca promocjom zaczęła się 20 sierpnia Obejmuje dwa spoty (pokazujące, jak mężczyźni wspólnie emocjonują się sportem) w telewizji, działania w internecie oraz billboardy outdoorowe. Potrwa do końca października.
Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Spoty wyreżyserowali Docter Twins (Jason & Matt Docter), produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - Ztudio, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)
strasznie go brakuje w otwierajacych ujeciach, ale potem jest juz dobrze.
motocyklista wychodzacy na pozycje oczywiscie w barwach tyskiego, nalewaki, pieknie wyeksponowane tyskie na tle polek pelnych prazynek (swietny pomysl na kopromocje) oraz moj faworyt - dwoch kumpli w barze z logo na szklankach ustawionymi centralnie do widza :)