SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom

Działania promocyjne Lublina, Łodzi, Województwa Pomorskiego, Województwa Małopolskiego oraz Województwa Wielkopolskiego zostały nagrodzone w Konkursie Złote Formaty w ramach zakończonego wczoraj Festiwalu Miast i Regionów.

Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektów promocyjnych. 26 najlepszych zostało nominowanych do finału w pięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwis internetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Wśród nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast (Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock, Rybnik, Szczecin, Warszawa i Żagań) i sześć urzędów marszałkowskich (województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie, Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały się aż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi, Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorze i Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.

Lublin został doceniony przez jury w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta. Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksów City Stories. Województwo Pomorskie dzięki witrynie dla skandynawskich turystów www.shopandsee.eu okazało się bezkonkurencyjne w kategorii serwis internetowy. Małopolska zwyciężyła w kategorii kampania outdoorowa za projekt "Małopolska na Zawsze". W kategorii event bezkonkurencyjne były obchody 90tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.

Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane aż dwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. pln oraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. pln na nowoczesnych nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze. Dodatkowe nagrody ufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich. Nagrodę specjalną przyznała także stacja TVP Info.

Łączna wartość nagród w konkursie organizowanym po raz trzeci przez Grupę Ströer przekroczyła 400 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl