Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom
Działania promocyjne Lublina, Łodzi, Województwa Pomorskiego, Województwa Małopolskiego oraz Województwa Wielkopolskiego zostały nagrodzone w Konkursie Złote Formaty w ramach zakończonego wczoraj Festiwalu Miast i Regionów.
Do "Złotych Formatów" 91 miast i regionów zgłosiło 317 projektów
promocyjnych. 26 najlepszych zostało nominowanych do finału w
pięciu kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, serwis
internetowy, outdoorowa kampania reklamowa i Grand Prix Festiwalu
Promocji Miast i Regionów.
Wśród nominowanych znalazły się projekty przesłane przez 12 miast
(Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Płock,
Rybnik, Szczecin, Warszawa i Żagań) i sześć urzędów marszałkowskich
(województwa Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Podkarpackie,
Pomorskie, Śląskie i Wielkopolskie). Z Gdańska zakwalifikowały się
aż trzy projekty. Po dwa projekty ze Szczecina, Lublina, Łodzi,
Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorze
i Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej.
Lublin został doceniony przez jury w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne i długofalowe budowanie marki miasta. Łódź przygotowała najlepsze wydawnictwo promocyjne - serię komiksów City Stories. Województwo Pomorskie dzięki witrynie dla skandynawskich turystów www.shopandsee.eu okazało się bezkonkurencyjne w kategorii serwis internetowy. Małopolska zwyciężyła w kategorii kampania outdoorowa za projekt "Małopolska na Zawsze". W kategorii event bezkonkurencyjne były obchody 90tej rocznicy Powstania Wielkopolskiego zrealizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Każde ze zwycięskich miast i regionów zostało uhonorowane aż dwiema kampaniami reklamowymi do zrealizowania na nośnikach Grupy Ströer: ogólnopolską kampanię outdoorową o wartości 150 tys. pln oraz kampanię o wartości 20 bądź 50 tys. pln na nowoczesnych nośnikach infoscreen w Warszawskim Metrze. Dodatkowe nagrody ufundowali patroni. Nagrodę w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Magazyn Elle ufundował nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich. Nagrodę specjalną przyznała także stacja TVP Info.
Łączna wartość nagród w konkursie organizowanym po raz trzeci przez Grupę Ströer przekroczyła 400 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Wręczono nagrody najskuteczniej promującym się miastom i regionom