“Wprost” we wrześniu ze wzrostem sprzedaży o 30 proc.
Średnia sprzedaż tygodnika “Wprost” (AWR Wprost) we wrześniu br. wyniosła ponad 117 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Wynik ten był wyższy o około 30 proc. niż rok wcześniej, gdy tytuł ten miał – według danych ZKDP - sprzedaż ogółem na poziomie 90 114 egz. Wzrost nastąpił też względem sierpnia br. - o ok. 6 proc. (wynik sprzedażowy w tamtym miesiącu wyniósł 110 676 egz.)
“Wprost” notuje wzrost sprzedaży od czerwca br., gdy redaktorem naczelnym tygodnika został Tomasz Lis, zmieniła się też reszta kierownictwa redakcji, a także linia pisma. Podczas gdy w maju br. sprzedaż ogółem “Wprost” wyniosła 77 993 egz., w czerwcu było to już 91 391 egz., a w lipcu – 106 827 egz.
Więcej o sprzedaży tygodników opinii w sierpniu br.
Dołącz do dyskusji: “Wprost” we wrześniu ze wzrostem sprzedaży o 30 proc.