SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spółka właściciela „Wprost” będzie tworzyć NFT dla fanów

Wydawca gier RedDeer.Games wkracza w świat niewymiennych tokenów (NFT), zamierza tworzyć cyfrowe produkty dla fanów. W tym celu powołano specjalny dział NFT, którym kieruje Bartłomiej Kossakowski. Prezesem i większościowym udziałowcem RedDeer.Games jest Michał M. Lisiecki, właściciel PMPG Polskie Media SA.

RedDeer.Games (RDG) od dwóch lat prowadzi działalność operacyjną w segmencie indie games. Wdrożenie tokenów NFT w grach studia to kolejny cel strategiczny firmy, mający wspierać jej zrównoważony model biznesowy.

W ramach własnej struktury, spółka powołała dział NFT, którego rozwojem pokieruje doświadczony w branży gier szef marketingu RedDeer.Games Bartłomiej Kossakowski. Wsparciem działu jest nowo zatrudniony ekspert w dziedzinie prawa własności intelektualnej, wcześniej związany z takimi firmami jak The Walt Disney Company czy Eurosport.

„Jesteśmy w trakcie rozmów z liderami tego sektora, o efektach będziemy mogli poinformować wkrótce. Przeprowadzamy również dogłębną analizę rynku, aby wybrać najefektywniejsze modele monetyzacji” - mówi Bartłomiej Kossakowski.

Spółka planuje kolejne rekrutacje wykwalifikowanej kadry, oddanej rozwojowi projektów studia opartych o NFT.

Czytaj też: Branża gier: Wydarzenia 2021 roku i prognozy na 2022

Gracze będą mogli zarobić

RDG podpisała list intencyjny z firmą specjalizującą się w blockchain, NFT i DeFi (zdecentralizowane finanse), w którym strony wyraziły wolę podjęcia współpracy w zakresie zastosowania NFT do gier wydawanych przez RedDeer.Games w modelu play-to-earn, który umożliwia graczom zarabianie.

„Trend produkcji gier opartych o technologię blockchain i niewymienne tokeny jest coraz powszechniejszy. W RedDeer.Games proces wdrażania NFT zaczniemy od prostych form takich jak handel na platformie OpenSea, do bardziej zaawansowanych jak w model play-to-earn, który umożliwia graczom zarabianie. Kolejnym krokiem będzie stworzenie ekosystemu, który pozwoli użytkownikom szerzej wykorzystywać możliwości DeFi i cieszyć się transformacją do web 3.0. To wszystko zajmie trochę czasu, ale »the future is now«, a NFT jest jej częścią” - komentuje Michał M. Lisiecki, współzałożyciel i prezes zarządu RedDeer.Games.

RedDeer.Games zamierza kontynuować przyjęty model biznesowy, rozszerzając go m.in. o wspomniany już rozwój działu NFT czy rozszerzenie kompetencji w zakresie produkcji gier kategorii AA | AAA. Spółka przygotowuje się do pozyskania na ten cel środków finansowych z kolejnej prywatnej rundy inwestycyjnej pre-A. Road-show potrwa od 15 lutego do 31 marca 2022 roku.

RedDeer.Games to niezależne studio deweloperskie, obecne na rynku gier od 2018 roku. Spółka jest producentem, a także wydawcą indie games własnych oraz tytułów innych producentów sprzedawanych na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform, w szczególności Nintendo eShop, Microsoft Store oraz STEAM, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie.

Prezesem i większościowym udziałowcem spółki jest Michał M. Lisiecki, właściciel PMPG Polskie Media SA (właściciela wydawców „Wprost” i „Do Rzeczy”).

Dołącz do dyskusji: Spółka właściciela „Wprost” będzie tworzyć NFT dla fanów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Oni maja fanów?
odpowiedź
User
TT
NFT to totalny idiotyzm. W krótkoterminowej przyszłości przyniesie zysk (ale tylko dla "tfórców" różnej maści cyfrowych misiów czy małpek 3d). Ale kto później odkupi takie "cyfrowe badziewie", gdy moda minie?
odpowiedź
User
czerwony jelen
juz nazwa spolki wskazuje ze szukaja jeleni :D
odpowiedź