Spółka właściciela „Wprost” będzie tworzyć NFT dla fanów
Wydawca gier RedDeer.Games wkracza w świat niewymiennych tokenów (NFT), zamierza tworzyć cyfrowe produkty dla fanów. W tym celu powołano specjalny dział NFT, którym kieruje Bartłomiej Kossakowski. Prezesem i większościowym udziałowcem RedDeer.Games jest Michał M. Lisiecki, właściciel PMPG Polskie Media SA.
RedDeer.Games (RDG) od dwóch lat prowadzi działalność operacyjną w segmencie indie games. Wdrożenie tokenów NFT w grach studia to kolejny cel strategiczny firmy, mający wspierać jej zrównoważony model biznesowy.
W ramach własnej struktury, spółka powołała dział NFT, którego rozwojem pokieruje doświadczony w branży gier szef marketingu RedDeer.Games Bartłomiej Kossakowski. Wsparciem działu jest nowo zatrudniony ekspert w dziedzinie prawa własności intelektualnej, wcześniej związany z takimi firmami jak The Walt Disney Company czy Eurosport.
„Jesteśmy w trakcie rozmów z liderami tego sektora, o efektach będziemy mogli poinformować wkrótce. Przeprowadzamy również dogłębną analizę rynku, aby wybrać najefektywniejsze modele monetyzacji” - mówi Bartłomiej Kossakowski.
Spółka planuje kolejne rekrutacje wykwalifikowanej kadry, oddanej rozwojowi projektów studia opartych o NFT.
Czytaj też: Branża gier: Wydarzenia 2021 roku i prognozy na 2022
Gracze będą mogli zarobić
RDG podpisała list intencyjny z firmą specjalizującą się w blockchain, NFT i DeFi (zdecentralizowane finanse), w którym strony wyraziły wolę podjęcia współpracy w zakresie zastosowania NFT do gier wydawanych przez RedDeer.Games w modelu play-to-earn, który umożliwia graczom zarabianie.
„Trend produkcji gier opartych o technologię blockchain i niewymienne tokeny jest coraz powszechniejszy. W RedDeer.Games proces wdrażania NFT zaczniemy od prostych form takich jak handel na platformie OpenSea, do bardziej zaawansowanych jak w model play-to-earn, który umożliwia graczom zarabianie. Kolejnym krokiem będzie stworzenie ekosystemu, który pozwoli użytkownikom szerzej wykorzystywać możliwości DeFi i cieszyć się transformacją do web 3.0. To wszystko zajmie trochę czasu, ale »the future is now«, a NFT jest jej częścią” - komentuje Michał M. Lisiecki, współzałożyciel i prezes zarządu RedDeer.Games.
RedDeer.Games zamierza kontynuować przyjęty model biznesowy, rozszerzając go m.in. o wspomniany już rozwój działu NFT czy rozszerzenie kompetencji w zakresie produkcji gier kategorii AA | AAA. Spółka przygotowuje się do pozyskania na ten cel środków finansowych z kolejnej prywatnej rundy inwestycyjnej pre-A. Road-show potrwa od 15 lutego do 31 marca 2022 roku.
RedDeer.Games to niezależne studio deweloperskie, obecne na rynku gier od 2018 roku. Spółka jest producentem, a także wydawcą indie games własnych oraz tytułów innych producentów sprzedawanych na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem dedykowanych platform, w szczególności Nintendo eShop, Microsoft Store oraz STEAM, które są największymi dystrybutorami gier i aplikacji na świecie.
Prezesem i większościowym udziałowcem spółki jest Michał M. Lisiecki, właściciel PMPG Polskie Media SA (właściciela wydawców „Wprost” i „Do Rzeczy”).
Dołącz do dyskusji: Spółka właściciela „Wprost” będzie tworzyć NFT dla fanów