WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion
W skład Superunion wchodzi pięć agencji konsultingowych i projektowych: Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group i VBAT. Kieruje nią na stanowisku CEO Jim Prior.
Plany połączenia pięciu agencji w jedną globalną sieć marketingową koncern WPP ogłosił we wrześniu ub.r. Superunion tworzyć będzie ok. 750 pracowników w 23 biurach na 18 rynkach na całym świecie. Wśród jej klientów są: Diageo, FIFA, Ford, Bank of America i Vodafone.
Agencje wchodzące w skład nowej sieci zmienią nazwy na Superunion poza jedną: VBAT. Szefem nowej sieci, na stanowisku CEO został Jim Prior, który wcześniej kierował agencjami The Partners i Lambie-Nairn.
Superunion ma być globalną siecią nowej generacji, która ma zaoferować szerszy zakres usług strategicznych i kreatywnych, a dzięki temu ma dotrzeć do szerszej niż konkurenci rzeszy odbiorców.
Dołącz do dyskusji: WPP tworzy globalną sieć brandingową Superunion