SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WPP kupiło agencję Design Bridge

Koncern reklamowy WPP kupił Design Bridge, niezależną agencję brand design istniejącą na rynku od 31 lat. W ten sposób chce wzmocnić swoje kompetencje w obszarze brandingu i identyfikacji.

Agencja Design Bridge została założona w 1986 roku w Londynie. Obecnie pracuje w niej ok.400 osób, a swoje biura ma w Nowym Jorku, Amsterdamie i Singapurze.

Design Bridge będzie działać w strukturze WPP jako odrębna i niezależna marka. Jej przejęcie przez holding nie wpłynie na zatrudnienie. Agencja nie ma osoby na stanowisku chief executive. Kieruje nią jej prezes Sir William Goodenough.

Agencja Design Bridge miała 40 mln funtów przychodów w 2016 roku. Firmy nie podają wartości zawartej transakcji.

 

 

Dołącz do dyskusji: WPP kupiło agencję Design Bridge

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl