SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wpływ języków obcych na rozwój osobisty w kampanii aplikacji Babbel

Babbel - aplikacja do nauki języków obcych - ruszyła z nową kampanią, podkreślającą wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy.

Kampania aplikacji Babbel prezentuje realne sytuacje, które potrafią zmienić naszą karierę, a nawet życie. Z pozoru mało znaczące rozmowy, na przykład pogawędki na temat hobby czy umiejętności językowych, potrafią zbliżyć do siebie ludzi i wpłynąć na ich los. W ten sposób Babbel chce zwrócić uwagę na znaczenie języka, który jest czymś więcej aniżeli dodatkiem do CV. Znajomość drugiego języka otwiera drzwi do wymarzonej pracy i oferuje zupełnie nowe możliwości.

Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię. Akcja obejmuje zasięgiem media społecznościowe, banery reklamowe oraz wyszukiwarki internetowe.

Międzynarodowa kampania została opracowana i zrealizowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Babbel we współpracy z BWGTBLD, domem produkcyjnym z Berlina. Reżyserem spotów jest Bengi Coskun.

Dołącz do dyskusji: Wpływ języków obcych na rozwój osobisty w kampanii aplikacji Babbel

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
Pytanie czemu Dzień nie nauczyła się przez tyle lat od kiedy dymają TVP na "badaniach" oglądalności, dlaczego nie nauczyła się polskiego.
odpowiedź