Województwo świętokrzyskie: bezkonkurencyjne RMF FM nadal rośnie
Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres kwiecień - czerwiec 2012 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie świętokrzyskim.
Bezkonkurencyjną pozycję lidera ponownie zajęło RMF FM (wzrost z 24,30 proc. do 25,40 proc.). Drugie miejsce przypadło Radiu ZET (wzrost z 15,40 proc. do 16,50 proc.). Na ostatnim miejscu podium znalazło się Polskie Radio Kielce (spadek z 13,10 proc. do 12,80 proc. udziału). Czwarte miejsce należało do RMF MAXXX (spadek z 13,1 proc. do 11,70 proc.).
kwiecień : czerwiec 2011 | styczeń : marzec 2012 | luty 2012 : kwiecień 2012 | marzec : maj 2012 | kwiecień: czerwiec 2012 | |
Radio RMF FM | 24,3% | 18,8% | 19,7% | 20,3% | 25,4% |
Radio ZET | 15,4% | 15,8% | 16,1% | 16,2% | 16,5% |
Polskie Radio Kielce | 13,1% | 13,6% | 13,1% | 12,2% | 12,8% |
RMF MAXXX (Kielce) | 13,1% | 9,7% | 11,5% | 10,6% | 11,7% |
Jedynka | 11,8% | 20,1% | 16,3% | 15,9% | 10,3% |
Trójka | 8,5% | 7,7% | 9,2% | 9,6% | 7,5% |
Radio Fama (Kielce) | 0,9% | 1,1% | 1,2% | 2,5% | 3,0% |
Radio Maryja | 2,2% | 3,0% | 3,0% | 2,9% | 2,6% |
PLANETA (Kielce) | 1,7% | 0,8% | 1,0% | 1,4% | 1,6% |
Radio ESKA Kielce | 2,1% | 1,6% | 1,4% | 1,6% | 1,4% |
Radio Eska Rock | 1,8% | 2,0% | 1,8% | 1,6% | 1,3% |
Radio Plus Kielce | 0,7% | 0,7% | 0,7% | 1,0% | 1,1% |
ESKA Starachowice | 1,3% | 0,9% | 0,7% | 0,5% | 0,6% |
Dwójka | 0,2% | 0,2% | 0,3% | 0,3% | 0,4% |
Radio PiN | 0,1% | 0,3% | 0,4% | 0,3% | 0,2% |
Czwórka | 0,4% | 0,1% | 0,1% | 0,2% | 0,2% |
RMF Classic | 0,0% | 0,0% | 0,0% | 0,1% | 0,1% |
Radio Plus Radom | 0,0% | 0,4% | 0,4% | 0,0% | 0,0% |
Dołącz do dyskusji: Województwo świętokrzyskie: bezkonkurencyjne RMF FM nadal rośnie
Jeśli chodzi o Radio ZET to czasem potrafi dość pozytywnie zaskoczyć, głównie w kwestii muzycznej. Muzyka jest bardzo różnorodna, natomiast struktury personalne nie są najlepsze. Zetka już dawno strzeliła sobie gola samobójczego wyrzucając kilka lat temu swoich najlepszych prowadzących wraz z ciągłymi eksperymentami w ramówce.
Jeśli chodzi o muzykę i 'klimat' to ZETKA jest 'jeszcze' na przyzwoitym poziomie, natomiast RMF należą się gratulacje za marketing i public relations. Kampanie wizerunkowe są mocną, ale tylko mocną stroną tej rozgłośni. Wystarczy porównać ofertę wakacyjną ZET i RMF. RMF wprowadziło interesujące nazewnictwo swoich programów i całkowicie odświeżyło stronę internetową a Zet kompletnie NIC szczególnego!