Wojciech Borowski z McCann Worldgroup prelegentem na Golden Drum 2015
Wojciech Borowski, szef polskiego oddziału agencji McCann Worldgroup, będzie jednym z 19 prelegentów podczas tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Portorożu.
W swoim wykładzie „Przyszłość kreatywności w świecie mikro-targetowania” Wojciech Borowski podzieli się z uczestnikami festiwalu spostrzeżeniami na temat dynamicznej ewolucji rzeczywistości rynkowej i jej trendów w przyszłości. Będzie też mówił o tym, co agencje powinny zrobić, aby dobrze odnaleźć się w nowej rzeczywistości, nazywanej czasem „konsumentcentryczną rewolucją”.
- Z nastaniem ery big data i rosnącą wiedzą o klientach i ich zachowaniach zmienia się podejście do produktu kreatywnego, który dostarczamy. Mamy szansę nie tylko ustanawiać dialog z konsumentami, ale też musimy to robić w czasie rzeczywistym. Nie mam wątpliwości, że kreatywność jest wciąż najważniejsza, jednak technologia radykalnie zmienia jej sposób egzekucji i dostarczenia. Tak aby w optymalny sposób rezonowała z konsumentem, który w dzisiejszych czasach jest przeładowany natłokiem informacyjnym i oczekuje informacji, które są dla niego przydatne lub go rozbawią albo najlepiej jedno i drugie - mówi Wojciech Borowski.
Golden Drum odbędzie się w dniach 13-16 października br. w Portorożu. W 2013 i 2014 roku McCann Worldgroup otrzymywała na festiwalu tytuł sieciowej agencji roku.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Borowski z McCann Worldgroup prelegentem na Golden Drum 2015