SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Woda udomowiona

Centrum TeleMarketingowe CTM realizuje kampanię promocyjną dla firmy Eden Springs Poland producenta wody źródlanej

Telemarketerzy firmy CTM, którzy zostali przeszkoleni dla potrzeb realizacji projektu kontaktują się z wybranymi osobami i przedstawiają ofertę sześciu pakietów. Pakiety są  zróżnicowane i dostosowane do potrzeb klientów. W skład pakietu wchodzi dystrybutor wraz z wymiennymi 19-litrowymi butlami wody źródlanej oraz pełen serwis związany z dostarczaniem wody do klienta.

Kampania promocyjna firmy Eden Springs Poland Sp. z o.o. skierowana jest do rodzin w wieku 30 - 50 lat, które zakupują wodę w dużych ilościach. Na potrzeby kampanii opracowano bazę odpowiednio wyselekcjonowanych osób.

Dołącz do dyskusji: Woda udomowiona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl