Wizz Ambassadors - pierwsza kampania Wizz Air na Facebooku
Linie lotnicze Wizz Air uruchomiły swoją pierwszą kampanię na Facebooku.
Projekt pod nazwą Wizz Ambassadors składa się z działalności redakcyjnej na tablicy strony przewoźnika w portalu oraz plebiscytu prowadzonego w aplikacji apps.facebook.com/wizz_air_ambassadors/.
W ramach plebiscytu internauci wybiorą czternastu pracowników personelu pokładowego, którzy staną się twarzami Wizz Air na rok 2011. Uczestnicy konkursu z największą liczbą głosów wezmą udział w sesji zdjęciowej, a ich wizerunki znajdą się na materiałach promocyjnych Wizz Air w Europie.
Z kandydaturami zapoznać się można na stronie marki w serwisie Facebook, a w aplikacji obejrzeć zdjęcia kandydatów z siedmiu krajów Europy. Na kandydatów z jednego kraju głosować można raz dziennie.
Cała komunikacja prowadzona jest w języku angielskim, gdyż strona ma charakter międzynarodowy. Jej zadaniem jest skupienie fanów marki Wizz Air z Europy.
Kampania została zaplanowana przez Media Direction OMD. Za produkcję aplikacji, przygotowanie materiałów graficznych oraz prowadzenie fanpage'u i jego moderację odpowiada agencja marketingu społecznościowego Fenomem.
Dołącz do dyskusji: Wizz Ambassadors - pierwsza kampania Wizz Air na Facebooku