Będzie wizerunkowa kampania Polski za granicą, potrzebna agencja
Polska Organizacja Turystyczna wybiera agencję, która zajmie się kompleksowym przeprowadzeniem kampanii wizerunkowej na wybranych rynkach pod hasłem „Poland. More than you expected” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Celem kampanii będzie promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców kampanii różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.
Ponieważ dla wielu obcokrajowców Polska nie jest destynacją pierwszego wyboru, dlatego cała komunikacja ma być oparta na elemencie zaskoczenia.
Reklamy mają przekonywać, że pobyt w Polsce to niezapomniane wakacje/urlop w nieoczywistym miejscu, nowe doświadczenia, nieszablonowy wyjazd. Działania zaplanowano na przełom III i IV kwartału br. Potrwają 4 tygodnie.
POT na kampanię przeznaczy 630 tys. zł netto.
Kampania ma być skierowana do par i turystów indywidualnych w wieku 25-45 lat oraz osób mogących swobodnie podróżować (zaszczepionych), korzystających z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej (ludzie zorientowani na turystykę, zainteresowanych zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem, turystyką kulturową.
Działania reklamowe będą obejmować takie kraje, jak Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Francja, Niemcy, Austria, Belgia, Holandia, Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia, USA, Czechy. Będą prowadzone w mediach społecznościowych, portalach internetowych, na YouTube.
Wybrana przez POT agencja zajmie się m.in. przygotowaniem materiałów reklamowych, opracowaniem mediaplanu, zakupem powierzchni reklamowej, realizacją kampanii.
Dołącz do dyskusji: Będzie wizerunkowa kampania Polski za granicą, potrzebna agencja
Przyjedz do nas - Twoj samochod jest juz tutaj od dawna"