Serwis Wizaz.pl w nowej odsłonie
Z okazji 20. urodzin serwis modowo-urodowy Wizaz.pl (Edipresse Polska) zyskał odświeżony layout, nową formę wyświetlania treści i nawigację oraz nowe formaty materiałów redakcyjnych.
Nowy Wizaż stawia na jeszcze lepszą ekspozycję swojej największej wartości - społeczności Wizażanek - miłośniczek tematów urodowo-modowych.
Twórcy nowej odsłony Wizaz.pl postawili na minimalistyczny design. Celem były przejrzysta strona główna oraz harmonijne rozplanowanie elementów serwisu, które ułatwiają użytkownikom nawigację po interesujących ich treściach. Layout wyróżnia się mocnymi elementami graficznymi.
Zmianie uległo także logo serwisu - nabrało nowoczesnych linii oraz kształtów, ale formą nawiązuje do znaku graficznego znanego użytkownikom od lat.
Kolejna nowość to "Wizaż Stories” - elementy promujące aktywności w obrębie Klubu Recenzentki dostępne są u góry na każdej podstronie części contentowej Wizaz.pl.
Wizaż Stories będą informować o nowych akcjach - pozwalają w łatwy i szybki sposób dołączyć do testu. Bardzo ważne jest dla nas to, że format ten przypadł do gustu Wizażankom. - Na badaniach fokusowych nasze użytkowniczki podkreślały, że czekały właśnie na takie rozwiązanie - mówi Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor Wizaz.pl.
Nowe formaty wide i reklamowe na Wizaz.pl
Beauty SOS, Top Beauty, Kosmetyczny Patrol to trzy nowe format wideo tworzone w odpowiedzi na potrzeby użytkowniczek.
- Zapytałyśmy naszą społeczność, jakie formaty wideo chciałaby oglądać na Wizażu. W wyniku ankiety powstały trzy obszary tematyczne, w ramach których redaktorki Wizaz.pl będą prezentować nowości kosmetyczne, poszukiwać odpowiedzi jak szybko i skutecznie rozwiązać problem z zakresu beauty oraz wyszukiwać perełki z KWC i testować je na sobie - mówi Aneta Wikariak, redaktor naczelna Wizaz.pl
Zmianom uległa nie tylko część contentowa Wizaż - nową odsłonę zyskała także strona Klubu Recenzentki, która jeszcze bardziej stawia na społeczność i jej potrzeby. Odświeżeniu uległy także artykuły wynikowe po testach, w których twórcy skupili się na najważniejszych i najbardziej interesujących społeczność elementach (cytaty Wizażanek, wyniki testu w formie wykresu, atrakcyjne widgety produktowe itd.).
W ramach nowości reklamowych Wizaz prezentuje format redakcyjny Big Story. To przestrzeń, w której marka może opowiedzieć swoją historię za pomocą pięknych wielkoformatowych zdjęć czy wideo. Wyeksponowane cytaty, posty z social mediów i interaktywne grafiki uzupełnieniają treści.
W czerwcu br. Wizaz.pl (Edipresse Polska) odwiedziło 1,93 mln użytkowników (czyli 7,1 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), którzy wykonali tam 13,65 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Serwis Wizaz.pl w nowej odsłonie