SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wizaz.pl na czele serwisów o modzie i urodzie, najmocniej przyciąga Maxmodels.pl (TOP10)

Wśród witryn o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wizaz.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Maxmodels.pl i Vinted.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcja Uroda na Kobieta.onet.pl i e-sklep Lamoda.pl.

Serwis Wizaz.pl (należący do Edipresse Polska) w sierpniu br. odwiedziło 2,51 mln internautów. Wykonali na stronie 17,12 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio 6 minut i 53 sekund - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Wizaz.pl jest zdecydowanym liderem zasięgowym w kategorii mody i urody. Zajmujące drugie miejsce Elle.pl (Burda International Polska) zanotowało ponad dwa razy mniej użytkowników - 1,13 mln. Wykonali tam 1,74 mln odsłon i korzystali średnio przez 2 minuty i 51 sekund. W zestawieniu jest też inna witryna z portfolio Burda International Polska - Glamour.pl z 810,3 tys. użytkowników i 6,15 mln odsłon.

Na liście są też dwie sekcje tematyczne Onetu, w praktyce działające w ramach serwisu Kobieta.onet.pl. Dział o urodzie miał 870,5 tys. odwiedzających i 1,56 mln odsłon, a o modzie - 687,3 tys. użytkowników i 1,19 mln odsłon.

Oprócz serwisów Burdy pod marką magazynu prasowego działa Avanti24.pl (Agora), które zanotowało 791 tys. użytkowników i 2,06 mln odsłon.

W rankingu są dwie witryny stricte sprzedażowe. Na platformie Vinted.pl, służącej do handlu i wymiany nowych i używanych ubrań, 1,09 mln internautów wykonało 33,89 mln odsłon, a w e-sklepie z odzieżą kobiecą Lamoda.pl 555,2 tys. użytkowników wygenerowało 1,77 mln odsłon.

Zdecydowanie najwyższe parametry zaangażowania odwiedzających osiągnął natomiast Maxmodels.pl (Grupa Interia) - serwis społecznościowy dla modelek, modeli i fotografów. 196,1 tys. internautów wykonało w nim 44,15 mln odsłon (na każdego przypadło przeciętnie 210) oraz spędziło przeciętnie godzinę i 59 sekund.

Z miesiąca na miesiąc Wizaz.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 108,9 tys. (4,1 proc.), tracąc 34,6 tys. odsłon oraz 20 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,2 i 5,1 proc. w dół).

Natomiast Elle.pl zyskało 162,7 tys. odwiedzających, 656,1 tys. odsłon i 8 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautów (16,9, 9,3 i 4,9 proc. w górę). Jeszcze bardziej w górę poszły wyniki sekcji urodowej Onetu i Glamour.pl. Pierwsza witryna osiągnęła wzrost o 369,2 tys. użytkowników (73,6 proc.), 659,6 tys. odsłon (73,4 proc.) i 20 sekund średniego czasu korzystania (13,4 proc.), a druga - o 94,4 tys. użytkowników (13,2 proc.), 2,19 mln odsłon (55,3 proc.) oraz 25 sekund przeciętnego czasu korzystania (22,9 proc.).

Za to Vinted.pl stracił 262,5 tys. odwiedzających (to 19,4 proc. w dół), a dział modowy Onetu zanotował spadek o 241,1 tys. użytkowników (26 proc.) i 441 tys. odsłon (27 proc.) przy nieznacznym wydłużeniu się średniego czasu spędzonego przez internautów (o 8 sekund, czyli 4,9 proc.).

Dołącz do dyskusji: Wizaz.pl na czele serwisów o modzie i urodzie, najmocniej przyciąga Maxmodels.pl (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl