Wirtualna Polska z dwoma codziennymi programami na żywo o Euro 2016
Podczas Euro 2016 Wirtualna Polska będzie codziennie emitować na żywo dwa pasma wideo dotyczące turnieju. W tworzenie relacji będzie zaangażowanych ponad 70 pracowników, obsługa turnieju będzie kosztować około miliona złotych.
Wirtualna Polska oprócz swojego stałego studia w Warszawie podczas Euro 2016 będzie korzystać z tymczasowego studia we francuskiej miejscowości La Baule, gdzie bazę będzie mieć polska reprezentacja. Z obu studiów będzie nadawany codziennie program na żywo o godz. 9, natomiast pasmo o godz. 20 będzie realizowane tylko w La Baule.
Przed widzami kilkadziesiąt godzin transmisji programu „#dziejesienaeuro”, relacje reporterskie i cykle wideo, m.in. prezentujący historię wszystkich drużyn mistrzostw. Na kibiców czeka też lifestyle’owa seria „Futbol kręci wszystkich” prowadzona przez Dariusza Tuzimka - wymienia Jacek Amsterdamski, wiceprezes spółki WP1, odpowiedzialny za produkcję wideo w Grupie Wirtualna Polska.
Przy relacjonowaniu turnieju będzie pracować dla wydawcy w kraju i za granicą ponad 70 osób, w tym 12 dziennikarzy, reporterów i producentów we Francji. W Wirtualnej Polsce można będzie zobaczyć i przeczytać wywiady, teksty, relacje na żywo z mistrzostw autorstwa m.in. Michała Kołodziejczyka, Mateusza Skwierawskiego, Jacka Stańczyka, Mateusza Święcickiego i Marka Wawrzynowskiego.
Jako eksperci turniej dla portalu będą komentować Maciej Żurawski, Kamil Kosowski, Jan Tomaszewski, Michał Probierz, Radosław Kałużny, Maciej Terlecki i Adam Godlewski.
Na stronach głównych WP.pl i Sportowefakty.wp.pl pojawił się moduł informacyjny poświęcony Euro 2016. Serwis dotyczący turnieju zawiera m.in. terminarze spotkań, tabele, statystyki, dział o reprezentacji Polski, komentarze ekspertów i materiały wideo. W związku z mistrzostwami udostępniona zostanie odświeżona aplikacja mobilna WP SportoweFakty z zakładką o Euro 2016.
Dodatkowo, w związku z mistrzostwami Wirtualna Polska udostępni odświeżoną aplikację mobilną WP SportoweFakty z dedykowaną zakładką Euro 2016. Do współpracy zaproszono również interesujące się futbolem osoby ze świata kultury i rozrywki, m.in. Jerzego Kryszaka.
Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski w maju zapowiedział, że wydawca na obsługę Euro 2016 przeznaczy około miliona złotych.
Według badania gemiusAudience w kwietniu br. strony Grupy Wirtualna Polska miały 20,05 mln realnych użytkowników i 77,67 proc. zasięgu. W pierwszym kwartale br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 88,45 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 8,18 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska z dwoma codziennymi programami na żywo o Euro 2016