SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiosenna akcja "Przebadaj się z Faktem"

Dziennik „Fakt” (Axel Springer Polska) rusza w poniedziałek z akcją informacyjną „Przebadaj się z Faktem”.

Wydania z akcją "Przebadaj się z Fakten" i loteryjną kartą wsparte są kampanią reklamową w telewizji (TVP 1, TVN, Polsat) i tytułach prasowych Axel Springer Polska.

Kreację kampanii opracowała agencja Bombadil, a za zakup mediów odpowiadał MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna akcja "Przebadaj się z Faktem"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl