Winiary: Zupy to nasza specjalność
Pod hasłem „Zupy to nasza specjalność” rusza wizerunkowa kampania reklamowa Winiar. Akcję przygotowały firmy Fleishman-Hillard, Adv.pl, Linea Recta i Mediaedge:cia.
Startująca właśnie kampania Winiar ma na celu propagowanie zupy jako smacznego i odżywczego posiłku, od którego warto zacząć każdy obiad. W ramach akcji na stronie Winiary.pl uruchomiono dział „Zupy to nasza specjalność”, w którym można znaleźć codziennie publikowane przepisy na zupy, związane z nimi ciekawostki i porady, a nawet dotyczące nich… bajki – do czytania i słuchania. W sekcji dostępne są także różnego rodzaju konkursy, quizy, gry i zabawy nawiązujące do zup.
Ponadto w ramach kampanii przygotowano kuchenny kalendarz w formie talerza, który można będzie wygrać w konkursach prowadzonych w prasie (magazyny poradnikowe i kulinarne, dzienniki regionalne), radiu (RMF FM) oraz internecie (m.in. serwis zupy.interia.pl). Akcja będzie wspierana działaniami w punktach sprzedaży we współpracy z sieciami Tesco, Real i Carrefour.
Za koncepcję kampanii i działania public relations odpowiada agencja Fleishman-Hillard, aktywności w internecie prowadzi agencja Adv.pl, a wizualizacje i konkursy w sieciach sprzedaży przygotowała agencja Linea Recta. Zakup mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Winiary: Zupy to nasza specjalność