Wincanton zbadał wizerunek marki
Badanie zrealizowane przez Instytut Pentor objęło ...
Badanie zrealizowane przez Instytut Pentor objęło grupę 201 specjalistów ds. logistyki i transportu pracujących w przedsiębiorstwach, które korzystają lub zamierzają korzystać w przyszłości z usług firm transportowo-logistycznych. Wśród respondentów reprezentujących branżę handlową aż 30% zadeklarowało znajomość marki P&O Trans European Polska (obecnie: Wincanton Trans European Polska). W porównaniu do wyników badań przeprowadzonych rok temu, liczba ta wzrosła niemal dwukrotnie.
Czynnikiem wzrostu znajomości marki była kampania reklamowa w prasie ogólnopolskiej i regionalnej - zarówno specjalistycznej, jak i ogólnej. Znajomość marki P&O Trans European była największa w dużych przedsiębiorstwach, osiągających obroty przekraczające 100 mln zł (31%), mniejsza - choć ciągle wysoka - w firmach osiągających obroty na poziomie 50-100 mln (18 %), zaś 7-procentową liczbę wskazań zanotowano w przedsiębiorstwach z wielkością obrotów poniżej 50 mln zł. Marka P&O Trans European najbardziej znana jest w regionach zachodnim i centralnym, najsłabiej zaś w południowym i północnym.
Badani wskazywali także na cechy składające się na wizerunek firmy. 36% respondentów postrzega P&O Trans European Polska jako firmę posiadającą wieloletnie tradycje w branży usług transportowo-logistycznych. Dla 32,72% badanych P&O jest przede wszystkim firmą zatrudniającą wysokiej klasy specjalistów. Z kolei 30,90% respondentów uznało, że P&O Trans European Polska oferuje kompleksowe usługi logistyczno-transportowe na najwyższym światowym poziomie.
Niezmiennie jednak czynnikiem decydującym o wyborze firmy transportowo-logistycznej jest - dla większości, bo aż 67% badanych - cena usług.
Dołącz do dyskusji: Wincanton zbadał wizerunek marki