Wilk jako dyrektor marketingu reklamuje Old Spice'a także w Polsce (wideo)
Kampania „Wolfdog” - prowadzona przez Procter & Gamble dla marki Old Spice na początku br. roku w USA - obecnie startuje w Europie Wschodniej i Centralnej, m.in. w Polsce. Bohaterem akcji jest wilk udzielający rad mężczyznom.
Kampania cieszyła się dużym powodzeniem w USA. Jej zamysł opiera się na uczynieniu wilka, nazywnego Mr. Wolfdogiem, dyrektorem marketingu marki Old Spice, który w zabawny i często prześmiewczy sposób komentuje wykonywaną przez siebie profesję. Przy tym prezentowany jest jako samiec alfa, pragnący pomóc innym meżczyznom w staniu się takim jak on.
Za kreację kampanii na rynku amerykańskim odpowiadała agencja Wieden & Kennedy.
Na początku grudnia akcja zaczęła się jednocześnie w Polsce (jest prowadzona na facebookowym fanpage'u i youtube'owym kanale Old Spice Polska), na Węgrzech i w Czechach. To pierwsze zagraniczne adaptacje tej kampanii. Aktywności w Polsce realizuje agencja Interactive Solutions.
Jak mówi nam Matej Podobnik, brand PR manager w Procter & Gamble, całą akcję dostosowano pod kątem polskich konsumentów, co wymagało między innymi modyfikacji roli Wolfdoga, a także dodania nowych sytuacji i odcinków. - Old Spice słynie z wesołego charakteru i poczucia humoru. Wciągamy konsumentów do dialogu z marką, nie odchodząc od jej wizerunku, a Wolfdog jest tego doskonałym przykładem - podsumowuje.
Procter & Gamble nie informuje, jak długo potrwa ta kampania.
Dołącz do dyskusji: Wilk jako dyrektor marketingu reklamuje Old Spice'a także w Polsce (wideo)