Oglądalność teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?” w TVP1 spada z odcinka na odcinek
Nowy cotygodniowy teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” ogląda w TVP1 średnio 1,40 mln osób, o milion widzów mniej niż pokazywana rok temu czwarta odsłona „Sanatorium miłości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Wiesz czy nie wiesz?” na antenie TVP1 oglądać można w niedziele o godz. 21.20, począwszy od 12 marca br.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju do 26 marca wyniosła 1,40 mln osób, co przełożyło się na 11,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Oglądalność spada z odcinka na odcinek
Największą widownię, wynoszącą 1,56 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek produkcji. Ostatni zobaczyło już tylko 1,2 mln widzów.
Teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” w porównaniu do czwartego sezonu „Sanatorium miłości”, emitowanego wiosną 2022 roku, ma o milion oglądających mniej. Wówczas produkcja po trzech odcinkach gromadziła 2,40 mln widzów. Przełożyło się to na 17,72 proc. udziału w 4+, 11,67 proc. w 16-49 oraz 12,84 proc. w 16-59.
„Wiesz czy nie wiesz?” to projekt oparty na formacie firmy FremantleMedia „Who knew?”. W teleturnieju występują dwie drużyny, które rywalizują ze sobą odpowiadając na pytania dotyczące różnych naukowych ciekawostek.
Prowadzącym Tomasz Kammel
Głównym prowadzącym „Wiesz czy nie wiesz?” jest Tomasz Kammel. Wspiera go Radosław Brzózka, który objaśnia widzom zjawiska naukowe o których będzie mowa.
- Co robią wydry morskie, kiedy śpią? Co może obrać czosnek w kilka sekund? To tylko niektóre z nietypowych pytań zadawanych w tym niecodziennym teleturnieju. Jest zabawny, wciągający i łatwy do naśladowania i daje obietnicę, że z każdego odcinka wyniesiesz coś zupełnie nowego - czytamy w opisie formatu na stronie FremantleMedia.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Dołącz do dyskusji: Oglądalność teleturnieju „Wiesz czy nie wiesz?” w TVP1 spada z odcinka na odcinek