Wienerberger reklamuje cegły elewacyjne Terca
Od kwietnia do czerwca potrwa kampania cegieł Terca austriackiego koncernu Wienerberger ...
Od kwietnia do czerwca potrwa kampania cegieł Terca austriackiego koncernu Wienerberger, który jest światowym liderem w branży ceramicznej. Na polskim rynku Wienerberger rozpoczął działalność w 1995 roku. Jednym z jego produktów są cegły elewacyjne Terca, przeznaczone do budowy elewacji, kominków, płotów i innych elementów małej architektury. To pierwsza kampania tej marki. Jej celem jest budowanie świadomości marki Terca wśród potencjalnych klientów oraz wzmocnienie wizerunku tych cegieł jako materiału elewacyjnego o wyjątkowej estetyce. Kampania jest zgodna z nową strategią komunikacji, budowaną na wartościach emocjonalnych.
Wienerberger oferuje cegły Terca w niezwykle szerokiej gamie kolorystycznej i o różnorodnych fakturach. To właśnie dzięki tej różnorodności kolorów i faktur każdy dom może być inny, jedyny w swoim rodzaju, wyjątkowy jak każdy z nas. I na tej niepowtarzalności został zbudowany główny komunikat: Terca to cegły elewacyjne, które wyrażą Twoją indywidualność.
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Media Planning.
Dołącz do dyskusji: Wienerberger reklamuje cegły elewacyjne Terca