„Wiemy jak łączyć kolory” w reklamach Dekoral Fashion (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa farb Dekoral Fashion (produkowanych przez PPG Deco Polska), która oprócz tych produktów wspiera akcję edukacyjną „Kolorowa Polska”. Kampanię, prowadzoną pod hasłem „Wiemy jak łączyć kolory”, przygotowały firmy Concept House, Biuro Podróży Reklamy i MediaVest.
W spocie Dekoral Fashion pokazywane są różne grupy osób (przedstawiane jako one i oni) w otoczeniu dynamicznych splashy farb tworzących trzy aranżacje. Na koniec reklamy prezentowany jest nowy produkt - farba Dekoral Fashion Hypoalergiczna o efekcie satynowym.
Kampania informuje również o tegorocznej odsłonie akcji „Kolorowa Polska” obejmującej porady i sondaże dotyczące preferencji w zakresie aranżowania wnętrz przy pomocy farb.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 kwietnia w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD). Potrwa do końca kwietnia.
Kreację kampanii przygotowała agencja Concept House, za działania w internecie, w tym obsługę akcji „Kolorowa Polska”, odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Wiemy jak łączyć kolory” w reklamach Dekoral Fashion (wideo)