SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wielorazowe woreczki na warzywa i owoce w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska właśnie wprowadziła woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Dwupak kosztuje 2,99 zł.

Woreczki w Lidlu sprzedawane są w dwupaku, a każdy z nich ma wymiar 30x35 cm. Znajdują się na stoisku z warzywami i owocami. Zestaw kosztuje 2,99 zł.

Woreczki wykonane są w 100 proc. z poliestru, którego produkcja mniej obciąża środowisko m.in. dzięki mniejszemu zużyciu wody (w przeciwieństwie np. do produkcji bawełny) i w 100 proc. nadają się do recyclingu. Są wytrzymałe i można je prać w pralce, w temperaturze 30ᵒC. Nie trzeba ich otwierać przy kasie, bo są wykonane z ażurowej siatki. Maja dodatkowo specjalny kod, który umożliwia kasjerowi tarowanie, dzięki czemu klient płaci tylko za produkt.


- Sieć Lidl Polska jako społecznie odpowiedzialna firma oraz część Grupy Schwarz, przyjęła całościową strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację. W ten sposób dążymy do tego aby wizja „mniej plastiku” stała się rzeczywistością. W ostatnim czasie wprowadziliśmy do naszego asortymentu BIO warzywa znakowane naturalnym światłem, tym samym rozpakowaliśmy je z plastikowych opakowań. W połowie stycznia we wszystkich sklepach naszej sieci pojawiły się także torby na zakupy z certyfikatem Blue Angel, wykonane w 80  proc. z surowców z recyklingu i w 100 % nadające się do recyklingu. Kolejną zmianą w naszych sklepach są właśnie woreczki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Liczymy, że w ten sposób wspólnymi siłami z naszymi klientami uda nam się ograniczyć wykorzystanie jednorazowych zrywek - informuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications w Lidl Polska.

Wielorazówki na warzywa i owoce już są dostępne we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska.

Wielorazowe woreczki na warzywa i owoce dostępne są także w sieci sklepów Carrefour – pojawiły się w nich pod koniec stycznia br.

Z kolei klienci Kauflandu mogą ich używać już od jesieni ub.r. - dwupak kosztuje 2,99 zł.

Lidl Polska w połowie stycznia br. wprowadził do swoich sklepów tzw. wielokrotki – wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel.

Do Lidl Polska należy ok. 700 dyskontów. Wiosną br. firma uruchomiła sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.

W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mld zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Wielorazowe woreczki na warzywa i owoce w Lidlu

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
brawo!!!
0 0
odpowiedź
User
lidlusia
super lidl.
0 0
odpowiedź
User
omd
Wow! To chyba nazywa się greenwashing. Tylko warzywa i owoce bez plastiku. A cała reszta?
0 0
odpowiedź