Wielki sukces Saatchi&Saatchi i Leo Burnett
Rozdano nagrody w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2007. Najwięcej nagród zdobyły agencje Saatchi & Saatchi oraz Leo Burnett Warszawa.
Nagrody wręczono w poniedziałek na Gali KTR w teatrze Roma. W jury kierowanym przez Michaela Conrada, twórca 10 stopniowej skali oceny prac kreatywnych, Dyrektor Berlin School of Creative Leadership, zasiadało 110 osób.
Najwięcej nagród zdobyły agencje:
Saatchi&Saatchi – 9
Leo Burnett – 8 ( w tym dla Arc – 3 nagrody)
DDB Warszawa – 5 nagród ; JWT – 5 nagród
Photoby - 4
McCann Erickson – 3, PZL – 3
Tommorow – 2 ; TBWA – 2
Wyniki konkursu
- W kategorii Reklama Radiowa – 5 brązowych i 2 złote KTRy
Złotem nagrodzono spot pt. "Lekcje" dla fundacji Wspólna Droga (Saatchi & Saatchi) oraz spot dla linii lotniczych Direct Fly "Bliżej siebie - Kraków" (agencja Tomorrow).
Brąz: Tomorrow - "Bliżej siebie - Gdańsk" (Direct Fly)
Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Dżungla" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)
Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Szaman" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)
Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Wilki" (Toyota Land Cruiser, Toyota Motor Poland)
Brąz: DDB Warszawa - "Kotki dwa" (Viva) - W kategorii Reklama Print – 8 brązowych, 4 srebrne i 2 złote KTRy
Najwyżej oceniono reklamę szamponu Sunsilk pt. "But" (agencja JWT) oraz kampanie MPT (agencja McCann-Erickson).
Złoto: JWT - "But" (Sunsilk, Unilever HPC)
Złoto: McCann Erickson - "Zabłąkani - miś, pies, myszka" (Taxi, MPT)
Srebro: Saatchi & Saatchi Poland - "Drzwi" (Keso, Freiberger)
Srebro: Euro RSCG Warsaw - "Brud" (Kop, Reckitt Benckiser)
Srebro: JWT - "Para" (Converse, AmerSport)
Srebro: DDB Warszawa - "Panda", "Mumia", Indianin" (Fundacja Dzieci Niczyje)
Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Meteor", "Apples", "Reading", "Mrówkojad" (Ikea)
Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - "Google Earth" (Ariel Color, Procter & Gamble Poland)
Brąz: JWT - "Igła" (Sunsilk, Unilever HPC)
Brąz: McCann Erickson - "Born for" (CroppTown)
Brąz: JWT - "Tarocistka" (Converse, AmerSport)
Brąz: DDB Warszawa - "Nóż i widelec" (McDonald's)
Brąz: Leo Burnett Warszawa - "Łoś" (Fundacja Nasza Ziemia)
Brąz: McCann Erickson - "Dam pracę" (Caritas Polska) - W kategorii Reklama TV – 7 brązowych, 2 srebrne i 2 złote KTRy
Złote statuetki zdobyły reklamówka Pampersów pt. "Tryskaj radością" (Saatchi & Saatchi) oraz reklamówka "Napad" Cyfry+ (Gruppa66 Ogilvy).
Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Koszykarz", "Mrówkojad", "Meteor" (Ikea)
Srebro: PZL - "Łowy" (Piwo Żubr, Kompania Piwowarska)
Brąz: G7 - "Wiklina - Rzeka", "Wiklina - Morze" (Heyah, PTC)
Brąz: PZL - "Czasowstrzymywacz", "Małe ziemniaczki", "Śpiący jestem", "Deprecjacja", "Oblatywacz", "Nadałeś polotu" (Plus, Polkomtel)
Brąz: Saatchi & Saatchi Poland - seria "Komentatorzy" (Carlsberg Polska)
Brąz: DDB Warszawa - "Bezdomni" (Caritas Polska)
Brąz: TBWA - "Herbata" (Fundacja Hospicyjna)
Brąz: TBWA - "Sweter" (Fundacja Hospicyjna)
Brąz: McCann Erickson - "Trylogia gastryczna" (Ranigast, Polpharma) - W kategorii Young Creatives przyznano wyjazd do Cannes dla 1 teamu w Print i 1 teamu w kategorii Cyber
Print:
Zwycięzca: TequilaPolska - Ewa Trzewikowska i Sabina Samulska
Cyber:
Zwycięzca: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - Rafał Górski, Adam Smerczyński, Konrad Grzegorzewicz - W kategorii Nowe Media przyznano10 KTR-ów ; brąz - 3 ; srebro - 6 , złoto – 1
Złoto: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "AIDS search engine protection" (Krajowe Centrum ds. AIDS)
Srebro: K2 Internet - "Druga strona K2" (strona firmowa, K2 Internet)
Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Pomaganie wzmacnia" (Centrum Wolontariatu)
Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Levi's Nitka" (Levi's Polska)
Srebro: Arc Warsaw, Leo Burnett Group - "Bravo - Wyklaszcz 1000!" (Fiat Auto Poland)
Srebro: duet kreatywny drSensitive - seria prac "Baton", "Bieliźniarka", "Pan Roman", "Pizza" (Interia.pl)
Srebro: Leo Burnett Warszawa - "Kartka świąteczna" (Genetix)
Brąz: FFCreation - "Nadchodzi4.com" (Project4/Play)
Brąz: Artegence - "2.0 dla nas" (strona WWW, Artegence)
Brąz: K2 Internet - "Nokia L'Amour" (strona WWW, Nokia Poland) - W kategorii Design przyznano - 1 srebrny KTR
Srebro: White Cat Studio - "Futu Magazine" (Futu Group) - W kategorii Active Advertising - 1 srebrny KTR
Srebro: DDB Warszawa, TequilaPolska - "Flagi" (Tyskie, Kompania Piwowarska) - W kategorii Warsztat Print – Foto przyznano 2 brązowe, oraz 2 srebrne i 1 złoty KTRy
Złoto: Photoby – „Nissan Qashqai” (Nissan Qashqai)
Srebro: Photoby – „Audi” (Audi TT)
Srebro: Photoby – „Młoda para” (Converse)
Brąz: Photoby – „Saab” (Saab)
Brąz: Photo-Shop – „48% życia” („Exklusiv”) - W kategorii Warsztat TV przyznano - 3 brązowe, 1 srebrny i 1 złoty KTR
Złoto: Maciek Kowalczuk i Bartek Ignaciuk, ChukChuk (Gruppa66 Ogilvy) - reżyseria do filmu "Napad" (Cyfra+)
Srebro: Jeremi Brodnicki (PZL) - scenografia do filmu "Wieża" (Piwo Dębowe Mocne, Kompania Piwowarska)
Brąz: Victor Kino Gonzales (Gruppa66 Ogilvy) - zdjęcia do filmu "Napad" (Cyfra+)
Brąz: Jacek Ogrodowczyk (Just) - scenografia do filmu "Żywiec - prosta historia" (Grupa Żywiec)
Brąz: Magda Mikołajczyk (Hand Made) - montaż do filmu "Woda Arctic" (Arctic, Hoop) - W kategorii 360 KTR nie przyznano nagrody
- Jury Dziennikarzy przyznało 2 nagrody oraz 1 wyróżnienie
Print:
G7 za reklamę Run Warsaw (Nike)
Print i TV:
Leo Burnett za kampanię dla Ikea
Wyróżnienie:
TBWA za kampanię hospicyjną "Niektórzy nie mają się do kogo zwrócić" (print i TV, Fundacja Hospicyjna) - Reklamodawcą Roku 2007 została: Polpharma za odważną, nowatorską w pomyśle i realizacji kampanię Ranigastu
W tym roku do konkursu napłynęły 524 zgłoszenia w 9 kategoriach: KTR 360 ; Reklama Print, Reklama TV/Radio; Active Advertising; Design; Warsztat TV i Warsztat Print oraz Nowe Media.
Dołącz do dyskusji: Wielki sukces Saatchi&Saatchi i Leo Burnett